czwartek, 23 stycznia 2014

Candy z ocieplaczem

Na chłodne wieczory proponuję ocieplacz w rustykalnym stylu do wygrania w candy, które potrwa do 14.02.2014- niech będzie nieco romantycznie ;)
Zasady proste i stałe jak przy tego typu rozdaniach, ale napiszę na wszelki wypadek:

Dołącz do osób obserwujących mój blog, umieść baner promocyjny w swoim blogu i zostaw ślad w komentarzu pod spodem.

lub

Polub fan page na facebook'u klik, udostępnij post konkursowy na facebook'u i zostaw komentarz pod spodem.

Liczę na dużą frekwencję :)

Pozdrawiam!
Daria


8 komentarzy:

  1. Lubię ocieplacze,a póki co mam tylko szydełkowe,więc chętnie taki piękny przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Tak mało zgłoszeń na takie cudo? Oczywiście ze się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że dołączyłaś do zabawy

      Usuń
  3. Śliczny ocieplacz ,chętnie przygarnę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja pozostawię ślad w postaci motylka }Y{ :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja mam chrapkę na to cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I zapraszam do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń